Lajvien!
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Planer!

+6
HenrikH
Preceptor Svinhufvud
Infidel
Zmrzlina
geira
Grevinnan
10 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Planer! - Sida 2 Empty Sv: Planer!

Inlägg  Zmrzlina tis aug 25, 2009 2:08 am

Hej allesammans!

Fan vad lajvlusten spritter i hela kroppen just nu. Om två veckor är det dags!

Efter att ha petat på de som petas på bör kan jag säga att vi blir tre st i vår grupp. Det blir jag som Leo Q samt Elsa och Matilda som spelar några slags tjänarroller, vilket rent off mest är en ursäkt att dagdriva runt men hjälpa mig då och då. Vi skulle haft andra syften inom gruppen, men efter några avhopp blir det så vi gör. Elsa har varit med oss förr som rollen Katchen, som dock avled till följd av en kombination av sjukdomar, graviditetskomplikationer och otur. Matilda är förstagångslajvare och Elsa kommer vara hennes förstagångslajvar-mentor.

Matilda och Elsa kommer till lajvet på tisdag eller onsdag beroende på hur det ser ut med plugget under lajvveckan. Jag kan med största sannolikhet inte komma till lajvet förrän på torsdag em/kväll någon gång, detta också pga plugget.

Vi har dock lite problem som kommit med våra avhopp. Det första problemet är boende. Emedan vi alltjämnt har viss lånemöjlighet för det tält som vi bott i senaste lajven, ter sig ett sånt lån i nuläget som omöjligt av rent logistiska skäl; vi saknar nämligen skjuts, såsom det är nu. Skjutsen kanske ordnar sig, men boendet gör det förmodligen inte.

Jag undrar därför om det finns någon möjlighet att inkvartera oss tre någonstans inom ert läger? Våra sovplatser är inte helt IN men kan täckas över med IN-mässiga filtar för att se tillräckligt in ut, något som fungerat tidigare. Detsamma gäller för vår packning. Vi lovar i gengäld att vara skötsamma, vänliga och hjälpsamma.

Jag menar givetvis inte att vara jobbig mot er planering eller så, men det vore oerhört vänligt om det gick. Svara för all del nej om det inte går, så får vi jobba på att hitta någon annan lösning. Om det blir nej, tar vi gärna emot tips om behändiga tält att låna eller hyra.



Glada lajvhälsningar på er alla!

/Emil

Zmrzlina
spring-schas

Antal inlägg : 39
Age : 37
Bor i : Stockholm
Registration date : 07-10-15

Till överst på sidan Gå ner

Planer! - Sida 2 Empty Sv: Planer!

Inlägg  Zmrzlina sön aug 30, 2009 2:22 am

Ännu en gruppmedlem, vår förstagångare Matilda, har nu avfallit. Det är således jag och Elsa kvar. Boende sökes fortfarande, någon som har rum eller tips? Snälla?

Zmrzlina
spring-schas

Antal inlägg : 39
Age : 37
Bor i : Stockholm
Registration date : 07-10-15

Till överst på sidan Gå ner

Planer! - Sida 2 Empty Sv: Planer!

Inlägg  Susanna Winghof , Mor San sön aug 30, 2009 12:10 pm

Hej Emil! Ta kontakt med mig/oss så vi kan diskutera!
Zaida

Susanna Winghof , Mor San
spring-schas

Antal inlägg : 21
Bor i : Kista
Registration date : 08-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Planer! - Sida 2 Empty Sv: Planer!

Inlägg  Zmrzlina sön aug 30, 2009 2:02 pm

Absolut, Zaida. Ringer dig senare idag så kan vi ta itu med det.
/Emil

Zmrzlina
spring-schas

Antal inlägg : 39
Age : 37
Bor i : Stockholm
Registration date : 07-10-15

Till överst på sidan Gå ner

Planer! - Sida 2 Empty Sv: Planer!

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet