Lajvien!
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Efterdyningar

4 posters

Gå ner

Efterdyningar Empty Efterdyningar

Inlägg  Grevinnan tis maj 06, 2008 9:50 am

Hej allihop!

Och ett jättetack för ett härligt lajv tillsammans med er. Trots att det var lite ensamt fast grevinnan satt mitt ibland er. Razz

Här hemma ser det ut som ett bombnedslag. Jag HATAR allt efterarbete med att göra rent, diska och stuva undan alla saker.

Men ett efterarbete som jag dock gillar är att fundera över fortsättningen till hösten. Vad ska lilla grevinnan göra nu då? Hehe.

Kram, Millis

queen
Grevinnan
Grevinnan
Väpnare

Antal inlägg : 90
Bor i : Västerås
Registration date : 07-10-16

Till överst på sidan Gå ner

Efterdyningar Empty Sv: Efterdyningar

Inlägg  Susanna Winghof , Mor San tis maj 06, 2008 4:26 pm

Jag vill också säja tack till alla ! Här sitter jag framför datorn istället för att ta hand om allt som ligger runt omkring mej.Hela lägenheten luktar mögel av mitt tält. Har tvättat i 5 timmar idag för att kunna stuva ner alla lajvtextilier i förrådet.Och så har jag börjat läsa in mej på Ödesväv.Jag hade så roligt detta lajv,så jag vill genast ha mer. Och Camilla jag försökte verkligen tänka ut något sätt att umgås med Grevinnan men hon är helt enkelt för ond och slug för min godhjärtade roll.Kram till dej och Olof och tack än en gång för duschen! Zaida

Susanna Winghof , Mor San
spring-schas

Antal inlägg : 21
Bor i : Kista
Registration date : 08-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Efterdyningar Empty Sv: Efterdyningar

Inlägg  ChickenZliZe tis maj 06, 2008 7:36 pm

Jag hade jättekul med alla och envar.
Att vakta grevinnan var svårt som faen,slug som en räv är hon Razz

Vi fick en jättebra jargong i gruppen ganska snabbt vilket var bra,men jag tror att vi ska "bota" mitt namnsägande så jag kan vara mera involverad i intrigerna.

ChickenZliZe
spring-schas

Antal inlägg : 30
Bor i : Skärholmen
Registration date : 08-04-11

Till överst på sidan Gå ner

Efterdyningar Empty Allvarlig abstinens!

Inlägg  Grevinnan fre maj 23, 2008 9:49 am

Hejsan allihop!

Jag har världens lajvabstinens! Och inte blir det bättre av att det är så tyst här. Jag ser att folk (precis som jag) loggar in och checkar läget men det skrivs ju inget. Sad

Jag har i alla fall kommit på vad Grevinnan ska hitta på till hösten. Efter Hednaklang är det väldigt uppenbart att hon inte direkt är älskad. (Inte ens omtyckt.) (Knappt tolererad.) (Hatad?) Men jag har också kommit på att risken är direkt överhängande att denna underbara, älskvärda, genommysiga karaktär kommer att dödas av någon illvillig och övernitisk person, så jag har en ny karaktär redo i startgroparna.

queen
Grevinnan
Grevinnan
Väpnare

Antal inlägg : 90
Bor i : Västerås
Registration date : 07-10-16

Till överst på sidan Gå ner

Efterdyningar Empty Sv: Efterdyningar

Inlägg  Susanna Winghof , Mor San fre maj 23, 2008 12:54 pm

Hej, ja jag undrar också vart alla tagit vägen. Tog lajvorken alldeles slut? Ja grevinnan får nog vara rädd om sej till hösten. Kanske borde hon jobba på en allians med Winghofs följe, han är ju en inte helt snäll person den där Freke...och vill ha mycket makt..ses vi på ödesvävsmöte 31.5? hälsningar Zaida

Susanna Winghof , Mor San
spring-schas

Antal inlägg : 21
Bor i : Kista
Registration date : 08-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Efterdyningar Empty Sv: Efterdyningar

Inlägg  Infidel fre maj 23, 2008 6:13 pm

Lajvorken är det nog inga problem med. Det är mera den bit av livet som man negligerat, under flera månaders arbete inför vårlajvet,
som till slut har gjort sig påmint. Vänner att träffa, trädgård att ta hand om, bortglömda födelsedagar att göra upp med.

Tova är väldigt besviken att hon inte ens lyckades se Dödsriddaren, än midre avsluta hans existens. Hon har mycket att tänka på och ordna
under sommaren. Camilla, kolla dina pm Wink

Infidel
V.I.P

Antal inlägg : 117
Age : 46
Bor i : Tumba
Registration date : 07-10-15

https://lajvien.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Efterdyningar Empty Sv: Efterdyningar

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet